För det första....

JA!! För det första så vann ju sverige mot ungern!!!!!! Alltstå i början då tänkte jag att zlatan spelade som jag brukar göra. Alltså stå på en plats och när bollen kommer nära så gå på den men om bollen rullar iväg då är det lika bra att stanna på samma punkt. MEN! I (bokstavligen) den sista sekunden så gjorde zlatan mål!! He is incredible. Men ja. Just nu kommer jag inte på något att säga men det var säkert nått..... Men ja snart ska jag göra min läxa tills imorn. Just nu tittar  jag på Victoria`s secret fashion show 08 :) . Ha det gött !!


P.S. Jag har också sett män som hatar kvinnor elr ja min syster sa att jag skulle blunda genom typ halva filmen :P .D.S


Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

den var för grov! du var tvungen att blunda!

2009-09-08 @ 18:40:37
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0