STORASYSTER GÄSTBLOGGAR

Och detta har lillesyster ingen som helst nys om, så det blir en hemlighet tills hon ser det själv! 




Kajsa "H" Gud Kungen här, also known as HULKENGLASS! Jag tänkte smita in och ta lite plats här på min lillasysters blogg.

Jag finner det så otroligt trist att Marika låter bloggen stå tom såhär och förfalla. Speciellt när det är ett av mina trognaste fans blogg och en sådan söt en!
Jag själv läser inte så många bloggar, men denna är en av de fåtal jag alltid tittar in. Det tycker jag att ni också kan göra, ni läsare som kikar in här ibland. Och lämna en kommentar är ju aldrig fel!

Idag är det fredag, fredagsmyyyyys (!), och snart ska jag ut och leka med mina vänner. Det är också en sådan fredag då lillesyster inte är här... Synd, jag som hade sådan lust att knäcka både henne och storebror i Buzz!  

Puss på dig lillasyster, och börja blogga igen! <3





auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0