The lake

Igår mina damer och herrar så var jag , min syrra - http://hulkenglass.blogg.se 
och min bror vid en sjö kallad..... Polacks torp.Jag vet inte om det stavas så men ja .Jag har inte gjort mycket idag.Jag prata med en annurlunda person på msn , och då menar jag ANNURLUNDA.Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om men , JO! Jag kom på en sak ! Alltså idag har jag inte mycket att skriva om men jag skriver nog bara om igår XD.Igår så var jag ju vid den där sjön.MEN på kvällen så satt jag och kollade på mtv.I måndags så var det Viva la bam marathon.I tisdags så var det Wildboys marathon.I går så var det Jackass marathon.Så jävla roligt!Det roligaste var att Bam margera sa att han hade lust att slå sin pappa hela dan och ja han gjorde det några gånger XD Jag kan inte beskriva hur men a.Skit roligt.Idag hoppas jag att det är Rob&Big marathon.Men det är stor chans att det inte är det (Rob&Big kommer efter viva la bam så om det skulle varit ett Rob&Big marathon kanske det skulle ha varit i tisdags)Men ja jag hoppas och ber att det blir så:D

Godnight everybody :D



Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

den där bilden är snyggare i svartvitt.. !



BAM ÄR MIN! MIN MIN MIN MIN MIN!

2009-06-26 @ 09:04:49
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0