Sol , Fästingar och pissimyror

Idag så skulle jag gå ut i skogen till en koja som min bror och jag brukar gå till.Han brukar ta en skogs väg jag inte kan och som jag inte gillar så jag tog en annan väg.Den vägen verkade bra först men när jag kom ut till fotbolls plan,då kom det några med en ganska stor svart ganska mullig hund.Först så tänkte jag bara att ''Det gör inget jag går bara förbi och struntar i hunden.''Sen satte dom sig på en bänk.När jag gick förbi där DÅ helt plötsligt så skällde hunden skit högt och sprang imot mig! Jag brukar inte bli rädd för främmande hundar som springer imot mig men jag blev skit rädd för att hunden skällde så högt.Men ja.När jag kom fram så var ju förstås min bror där.Han hade gjort någon gunga av nått slag.Han hade ju inte gått dit utan innan (när jag var hemma) så sa han att han bara skulle åka ut med moppen en sväng och gå av någonstans så när jag skulle gå hem så fick jag ju gå ensam såklart.Jag gick först på vägen (Typiskt nog kom alla bilarna från färjan) jag lyssnade på musik.Ja och det tog ju typ en halv timme elr mer att komma fram! Det kändes som det iallafall.När jag kom hem så la jag mig på sängen och typ sov ett tag.

P.S. Om ni inte är medlem på facebook än så måste ni bli det, det är as kul D.S.


See ya later!



Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

haha förlåt men jag kan se dig framför mig bli asrädd för den där hunden XD hahahahhah!

2009-06-20 @ 18:56:17
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0