Ingen sol för mig

Hejsan allihopa, jag har inte varit ute idag....Så jag har inte mycket att skriva om.Jo en sak.Eftersom det var viva la bam marathon i måndags var det ingen rob & Big och i tisdags så var det Wildboys marathon så det var ingen Rob & Big.I onsdags så var det Jackass marathon så ja.Sen när jag trodde allt var över så kommer det DIRTY SANCHEZ! Jag blev SKIT irreterad men så tänkte jag 'OK, det kommer inte något annat program efter det , så då måste det vara Rob & Big marathon imorn'.Jag kollar .... DET VAR ROB & BIG!!!! Men..... INTE MARATHON!! PÅ fredagar visar dom alltid 2 avsnitt av rob & big. Men ändå!! Nä efter Rob & Big skulle MTV World stage komma.Sen kollade jag vad det stog som kom efter det.Det stog 'Dog after dark' och där mina damer och herrar är Johnny knoxville med i och då blev jag glad igen.MEN vad händer då?? Jo när det ska börja började det inte!! Det började inte ens när det stog att det var slut!! jag gick och la mig.... Jag har vart inne på facebook lite idag :P Jag brukar inte va inne ofta där men jag ville visa även på facebook vad kajsa har lärt mig att älska XD




Jag skerv väldigt mycket rob & big kolla^^ typ 6 gånger :P jaja jag har lust att lägga ut bilder så njut eller stick :D














Jag får lägga ut mer bilder någon annan gång min bror ropar ses igen :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en underbar dag :D

2009-06-27 @ 23:41:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

jag vet att du har varit lika ledsen, men jag kommer med glada nyheter - HULKENGLASS.BLOGG.SE ÖPPEN IGEN! fit for fight och bättre än någonsin!

kika in! <3

2009-07-01 @ 16:00:26
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0