Mini golf

Jag har inte skrivit mycket på bloggen för att min bror har tagit med sig sin dator och så tog han mammas skärm och så tog mamma min skärm ! Men sen kom jag på att mamma har också internet!! Men jag ska skriva väldigt kort nu kl är 13 :57 och jag ska åka kryssning så snart ska vi åka . Men jag vill bara säga att jag spela mini golf igår och jag var dålig.... Men det ska vi inte diskutera!! Jag lägger upp typ tre bilder från igår ( Mamma tog inte så många ) och när ni ser med stå högt upp på en backe så poserar jag inte jag visste inte att mamma hade tagit en bild när jag stog sär förän nu.Men jaja jag fyller tretton på Torsdag :D Samma dag som mammas soffa kommer :P Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

hahah tobbes min!

2009-08-02 @ 13:03:32
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0