I know!!

Jag har inte vart inne mycket här på bloggen men nu är jag det . Jag vill bara visa en sak och det är nästan skamligt...Jag översatte billie jean ( texten ) till svenska och det blev ju inte som jag hade tänkt mig...Så här blev det .



Hon var mer som en vacker dam från en film scen 
Jag sa inte har något emot, men vad menar du jag är en 
Vem kommer att dansa på golvet i den runda 
Hon sa att jag är en som kommer att dansa på golvet i den runda 

Hon berättade för mig hennes namn var Billie Jean, som hon orsakat en scen 
Sen vart huvudet vänt med ögonen som drömt om att vara en 
Vem kommer att dansa på golvet i den runda 

Människor alltid sagt mig vara försiktig med vad du gör 
Och inte gå omkring och bryta unga flickors hjärtan 
Och mamma alltid sa till mig var försiktig med vem du älskar 
Och vara försiktig med vad du gör "orsaka lögnen blir sanning 

Billie Jean är inte min älskare 
Hon är bara en tjej som påstår att jag är en 
Men ungen är inte min son 
Hon säger att jag är en, men ungen är inte min son 

För fyrtio dagar och i fyrtio nätter 
Den lag som var på hennes sida 
Men vem kan stå när hon i efterfrågan 
Hennes program och planer 
För att vi dansade på golvet i den runda 
Så ta mitt starka råd, tänk bara på att alltid tänka 
(Tror gånger) 

Hon berättade min älskling vi dansade till tre, då hon tittade på mig 
Då visade ett foto min älskling ropade hans ögon var som mitt (åh, nej!) 
För att vi dansade på golvet i den runda, baby 

Människor alltid sagt mig vara försiktig med vad du gör 
Och inte gå omkring och bryta unga flickors hjärtan 
Hon kom och var rätt av mig 
Då lukten av söta parfym 
Detta hände alldeles för fort 
Hon kallade mig till sitt rum 

Billie Jean är inte min älskare 
Hon är bara en tjej som påstår att jag är en 
Men ungen är inte min son 

Billie Jean är inte min älskare 
Hon är bara en tjej som påstår att jag är en 
Men ungen är inte min son 
Hon säger att jag är en, men ungen är inte min son 

Hon säger att jag är en, men ungen är inte min son 
Billie Jean är inte min älskare 
Hon är bara en tjej som påstår att jag är en 
Men ungen är inte min son 
Hon säger att jag är en, men ungen är inte min son 

Hon säger att jag är en, men ungen är inte min son 
Hon säger att jag är en 

Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 

Billie Jean är 
Billie Jean är 
Billie Jean är 

Inte min älskare 
Inte min älskare 
Inte min älskare 
Inte min älskare 

Billie Jean är inte min älskare (hon är bara en flicka) 
Billie Jean är inte min älskare (hon är bara en flicka) 
Billie Jean är inte min älskare (hon är bara en flicka) 
Billie Jean är inte min älskare (hon är bara en flicka) 

Billie Jean är 
Billie Jean är 

Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 

Billie Jean är 
Billie Jean är 

Billie Jean är inte min älskare 
Billie Jean är inte min älskare 

Billie Jean är 
Billie Jean är

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för din röst:)

2009-07-17 @ 02:19:46
URL: http://rebeccasegermark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0