Jag är annurlunda

'Jag är annurlnunda' . Ja jag har uttryckt den åsikten. Men då tänker ni 'jag visste det redan när jag kollade in bloggen'. Men jag jag ska berätta hur annurlunda jag värkligen är. För det första , Jag går inte in på bloggen varje dag som andra bloggare. Det är för att jag har inget intressant att berätta varje dag. Jag skriver bara saker på bloggen när det har hänt något och av någon anledning annurlunda. Så det är nu vi kommer till varför jag skrev att jag är annurlunda. Jag ÄR annurlunda på många vis. Nu får ni inte tycka attt jag skryter men lyssna. Hemma hoss mamma så möts jag ungefär så av mina kompisar ''MARIKA!!!! AAAAAAAA!!'' och hemma hoss pappa ''MARIKA!!!! AAAAAAAA!!'' och det kan bero på att ...... Ok jag vet inte vad det beror på. Men ja och jag har lite jobbiga vänner och jäkligt bra vänner.(Jag nämner inte några namn) Men jag har en kompis som gör precis ALLTING till en tävling.Det är faktiskt sant massa små saker gör hon till en tävling. tex jag säger att något är tungt hon tycker självklart att det är lätt men när hon bär det ser hon ut att kunna svimma. jag är ju lite kortväxt så jag har varit korare än henne men nu tittade vi och jag var längre och hon blev jäkligt sur. Men jag frågade då min visa och kloka mamma på mobilen (Ni som inte fatta så skickade jag sms)Hon sa såhär ''att hon säkert är osäker på sig själv och att hon ser upp till dig'' (alltså jag) och nånting med att jag är självsäker på mig själv.Hon är ju ett år mindre än mig.Jag är 13 och jag ''hänger'' med 11-13 åringar.Gilla läget! Jag kom på ett annat skäl att jag är anuurlunda. Jag är ju då Datanörd så jag spelar spel som killarna i min klass spelar. Fast jag spelar inte CS (counter strike).Jag spelade wow förut men inte längre , jag spelar oblivion ( men jag vet inte om killarna spelar det) Ibland spelar jag far cry 2 .OK jag kan berätta om vilka sperl ajg spelar en annan gång. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är jobbiga med sånna människor:-s btw fin blogg:)

2009-08-13 @ 15:36:26
Postat av: Pappas sambo

Du vet väl att det är bra att inte va som alla andra då blir det boooring

2009-08-17 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0