Ha icke gjort mycket idag

Jag har gjort nästan absolut ingenting idag.Jag har suttit och ätit frukost , tittat på tv , lyssnat på sagan om ringen , spelat little big planet och varit inne på datan . Och i den ordingen.Imorgon åker jag till mamma för att förbereda mig för ännu ett år på edboskolan. Jag börjar i sexan detta år och det betyder att jag kommer vara med alla högstadie elever och dom kommer vara typ dubbelt så stora än mig... Men jag har isåfall en hel klass med småttingar :P



Jag har inte sett min syster så mycket den tid jag har varit hoss pappa hon åker hit och dit hela tiden så jag har bara fått en liten glimt av henne.Hon har åkt runt mycket (läs mer på http://hulkenglass.blogg.se)


Jag tittade på 10.000 BC igår. Den fick tre choklad bitar av mig (bokstavligt och bildit talat)


Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

ibland är det inte lätt att vara syster till kajsa som far fram och tillbaka. men efter det här kommer jag nog vara hemma mer hos mor min, jag menar, det är ju trots allt sommarlov! då ska man fara och flänga! <3

2009-08-15 @ 21:08:40
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Pappas sambo

Du vet hur hon är hit och dit hela tiden.

Det blir inga problem du fixar dom stora alldeles utmärkt

2009-08-17 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0