Flottsbro

Jag tror att det stavas så  :S  Jaja imorn ska jag och min klass på lägerskola vi ska sova en natt där borta på flottsbro.Man får ta med sig chips elr godis :D Jag tänker ta med mig chips of course! Kmr inte ihåg vad för smak men det är lantchips.Jag tittar på svt2 medans jag skriver detta det är friidrott . Jag gillar att titta på det faktiskt.



Idag så var det första dan i skolan sen sommarlovet.Jag har precis börjat i sexan och det var ju lite pirrigt för vi har ju flyttat upp till högstadiet.Jag har min fröken som jag hade i femman fasst en till också som heter sverker.Han är SUR hela tiden men vad är en skola utan stränga lärare?Hans presentation var att säga att han heter sverige sen visa upp en bildspel om sitt liv.Förlåt men jag är inte så intresserad av hans liv.



Iallafall som jag sa jag ska på lägerskola imorn och det ska bli skit kul.Men först idag så ska jag till fors och rida XD Erica (min kompis) ska kanske sova över här :D Ja . JAg vill ta med min bärbara dator dit  men det finns några anledningar att ja inte får

1.Jag ska inte sitta vid datorn där borta.

2.Det finns ingen internet uppkoppling elr modem elr nått.

3.datorn kan bli blöt.

4.Jag kommer inte på mer XD


Men jag tror att jag ska byta om till ridkläder nu ses :D




Dagens citat : Read betwen the lines , bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0